Vaser i fiffiga färger.

      2011-09-02 / 10:32:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Idag var dagen jag skulle köpa en ny dator. Jag hade pratat med min bror som hjälpte mig att välja ut en dator som jag skulle kunna åka ner till birsta och köpa. Men.. sen kommer problemet. Den finns på deras (elgiganten) hemsida MEN den går inte att köpa varken i butik eller på internet? varför har man då den datorn på sin sida?

I depressionstider som dessa (ni vet livet utan dator är jobbigare än man tror) så kan man ju alltid hitta på nåt nytt pyssel att fylla sin dagar med mellan allt läsande.

Då kan man ju alltid måla vaser så här fiffigt som suger and charm gjort. I härliga färgglada färger.



Trevligt helg nu min bloggvänner. Njut ordentligt och vila upp er riktigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0