Tänk om jag hade...

      2011-09-17 / 08:45:00 Publicerat i kategorin Inspiration  
Oj vad jag gillar att sitta och kolla runt och se hur alla andra har det hemma. Jag älskar sidan Styleroom där det finns tusen tips och smarta ideér.

Nä nu ska jag sluta snoka runt på internet och istället ta på mig gummistövlarna och gå ut och rasta min fyrbenta gäst denna helg.


Om jag hade en trapp, då skulle jag göra så här...





Postat av: Hilla på Woodhome

Hej!



Vad mycket pyssel du gör! Jättesmart idé att liva upp gamla kuddar! Å ringen är ju bara för söt!



Hur går det i sovrummet då?? Tokigt när det inte går som man planerat, men vilken renovering gör det..hihi.

Ha det gott!



Hilla på Woodhome

2011-09-17 @ 12:54:24
URL: http://mywoodhome.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh så smart. En sån trappa skulle jag också vilja ha stället för det åbäke jag har här hemma. Nåja, man kan ju inte få allt. Fin var den iaf.

/Jenny

2011-09-20 @ 13:55:51
URL: http://nilssonskahuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0