Knutar på rad!

      2011-09-01 / 10:17:19 Publicerat i kategorin Pyssel  
Idag ska jag försöka skriva klart ett paper som ska in till skolan på tisdag nästa vecka, men jag ska jobba hela nästa vecka så jag tänkte försöka hinna klart med de denna vecka så det inte ligger över mig.

Renoveringen av sovrummet i huset har stått still ett bra tag nu och idag ska vi ta tag i det igen och börja måla brädorna som ska upp på väggen. De kommer bli så fint!


Jo men det gick ju ganska bra det här med makramé. I allafall för att vara ett första försök.
Roligt pyssel för kvällarna vill jag lova.
Snabbt, roligt och enkelt.





Postat av: Tove

Åh va snyggt! Ett sånt vill ja ha !! el köpa;)

2011-09-01 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0