Fiffigt pyssel!

      2011-09-24 / 10:31:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Hej kära ni! Jag hoppas ni njuter med sovmorgon, frukost på säng, mys i soffan och allt vad helgen innebär. Själv ska jag strax ta och bege mig till jobbet och sen blir det middag med några gulliga vänner.

Tänk att en vecka redan är gjord på praktiken.. det är helt fasligt vad tiden går fort. Bara 4 veckor kvar nu.. men konstigt nog är fortfarande de 2365 uppgifter till skolan fortfarande ogjorda.



Ett höst fiffigt pyssel hittade jag igår. Att göra små lampor utan elektricitet att ha ut på altanten eller kanske i något mysigt uterum.

Det enda du behöver är :

Vinglas, passande lampskärm, ljus och en tändare.






Bild lånad från Rustaupp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0