Ett vansinnesprojekt.

      2011-09-27 / 10:35:00 Publicerat i kategorin Pyssel  

Hur var er måndag igår?

Min var jättebra, men som vanligt är man alltid trött på måndagar och tisdagar och onsdagar....


Hittade en jättefin lampa som en tjej gjort. Men jag skulle vilja ange det som ett vansinnesprojekt. Den ser verkligen kanon fin ut och den ger det där mysiga skeenet och det fluffiga utseendet. Men här behövs tålamod.. och då menar jag verkligen TÅLAMOD.

Jag önskar jag hade det så jag kunde göra en sån här.

Men det som är roligt att se det är att man kan verkligen skapa av allt oväntat.. som i detta fall bullformar
.









Man klistar helt enkelt på bullformarna en efter en efter en efter en efter en efter en på lampan.







Bilder kommer från denna sida.

Postat av: Madde

Wow vilken läcker lampa men vilket pillrig jobb!

2011-09-28 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0