En virkade stickemössa.

      2011-09-21 / 19:33:01 Publicerat i kategorin Virkade mössor  
Hejsan!!

Jag borde skämmas, men Ni och bloggen kommer lite på efterkälken denna vecka

Funderar på att hänga en skylt runt min hals där det står "det är mycket nu" så alla vet vad som pågår.

Tredje dagen på praktiken idag och första dagen för smyckeskursen. Det gick kanon. En härlig grupp med tjejer är det som deltar. Kommer bli kanon!



De känns som att tema denna vecka måste bli mössa... Har hunnit gjort några som ni inte har fått sett än.
Jag har i alla fall provat på att virka en sticka mössa. Om man som jag inte kan sticka, då får man helt enkelt virka en sticka mössa och jag känner jag faktiskt riktigt nöjd.

Vill ni också göra en?

Spana in detta mönster. Det är dock på engelska/amerikanska, men tar man steg för steg går det bra. (Kan dock säga att det Inte är någon nybörjarmössa)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0