Att göra en tavla av en lastpall.

      2011-10-11 / 12:40:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Jag tror den här förkylningen försöker ta kol på mig.
Hög feber.. massa snor och hela slut och så väntar en hel dag med föreläsningar, seminarium. Hur mycket tror ni jag kommer komma ihåg efter idag?


Jag hittade en gammal lastpall som jag tänkte att man kunde göra något roligt med. Min plan var att jag skulle måla om i sovrummet denna vecka, men nu skiter det sig när jag blivit förkyld. Min tanke var då att jag ville ha någon ny tavla in till sovrummet ovanför sängen och funderade då om man inte kunde göra något roligt av en lastpall.

Fram med sågen och kapade, gjorde faktiskt det mesta själv med sågning och hammring med en L som stod bredvid och små fnissade lite åt min teknik.

En lastpall.

 
Ett lastpallslik och en tavla. Det var tungt och såga vill jag lova fast jag hade maskinen.




Nu kommer ni blir chockade. Jag har målad med guuuult, inte vitt. Nu vart ni förvånade va??.. Jag har även målat lite fotoramar gula som ska få stå på samma hylla. (Jag har inte hunnit spikat fast "tråden" bak än, så ni behöver inte bli orolig, det ska fixas)


Det kommer passa kanon bra ovanför sängen, och göra sig betydligt bättre när den kommit på plats.

Postat av: Rebecca - VINN SMYCKE I MIN BLOGG

Snyggt!

2011-10-11 @ 21:46:22
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tokgillar detta Frida! :D Vart har du fått tsg på schablorna till texten förresten? (:

2011-10-11 @ 21:48:19
Postat av: Anna

Vilken rolig ide! Själv gjorde jag en sänggavel av två lastpallar!



Härligt pysslig blogg! I like

2011-10-13 @ 23:46:12
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0