1 år!

      2011-10-02 / 13:23:19 Publicerat i kategorin Renovering av huset på landet.  
Insåg igår att min blogg faktiskt fyllt år.
 
I ett helt år har jag bloggat, samtidigt som mätaren passerat 10 000 besökare och det har blivit 300 inlägg.

Vad säger ni? Borde jag fira det med en utlottning? vad skulle ni i så fall vilja att det var för vinst?



Vi har äntligen kunnat fortsätta på väggen och ÄNTLIGEN är alla brädor uppe så att vi kan börja lägga golvet. Bara detta borde firas med tårta ju.





För att göra det hela lite jobbigare så var L tvungen att hugga ur varje planka för hand med såg och stämmjärn för att elkabeln skull passa in.






Nu ni, nu jäklar ska det läggas golv! Nu vill jag inte veta av nå mer problem.

Postat av: Anonym

jag vlll att de skall vara ett PRIS med nåt betong jihaaaaaaa

2011-10-02 @ 15:46:17
Postat av: Emelie

Vad fint det kommer bli Frida (: .

2011-10-02 @ 17:14:45
Postat av: Madde

Det ser jätetfint ut med vita träpanel på väggen :) Jag har en idé som du kan ha som ett pris eller som jag skulle vilja beställa av dig och det är en skylt där det står: Du vet väl om att du är värdefull Att du är viktig här och nu Att du är älskad för din egen skull För ingen annan är som du... Vitt bakgrund med svart text och en silverängel vid sidan.. Skulle betala dig 200 kr om det räcker?? //Madde

2011-10-03 @ 13:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0