Virkoholic!

      2011-11-07 / 09:52:00 Publicerat i kategorin Virkade mössor  
Nu ska jag strax redovisa och mår bara dåligt. Jag blir ibland så less på min skola som inte kan ge raka direktiv. Jag har inge problem att redovisa när jag vet vad som förväntas av mig. Hur jag ska redovisa, vad de vill, hur länge, på vilket sätt. Men att gå till en redovisning där jag inte vet något får mig bara att må riktigt dåligt. Jag vill göra bra ifrån mig och det kan jag inte när det är dessa förutsättningar.


Något jag däremot är bra på och vet mycket om är att göra mössor. Skulle jag få bestämma skulle jag bara sitta hemma och virka mössorna hela dagarna, då vet jag exakt vad nålen och garnet förväntar sig av mig. 

Så det så.









Ps. Efter skolan idag ska jag till Technichus då självaste Ers höghet, kronprinssesan Viktoria och Daniel kommer. Spännande spännande.ds.
Postat av: Lena

Iljas ska ju oxå dit!!! Han har komtek :)

2011-11-07 @ 11:09:20
Postat av: Helén

Hej Frida! Jag har med mig lite formar i dag, hoppas du får nytta av dem. Har du testat att göra blommor i flower paste? Jag tyckte det blev finare men det smakade inte nåt vidare. Om du inte har upptäckt kakburken.se så kolla där, mycket roliga grejer. Lycka till!

/ Helén

2011-11-08 @ 07:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0