Små irriterande saker!

      2011-11-24 / 13:54:52 Publicerat i kategorin Pyssel  
Det finns vissa saker i min vardag som jag inte alltid varje dag har lika mycket tålamod till.

En av de sakerna är bland annat trasslande telefonhörlurar.

Hur fint och smart jag än viker ihop dem och försiktigt lägger ner dom i väskan, trasslar det endå lika mycket.

Men... jag har tagit saken i egna händer (eftersom ingen smart IT nörd där ute verkar uppfinna trasselfri kabel) och uppfunnit min egna trsselfria kabel.

Detta genom att sätta "pärlplatte pärlor" runt kabeln.



Nu kan den omöjligt trassla mer, tro mig, och dessutom tycker jag den är mycket snyggare nu med.

Nu behöver man ju inte välja dessa dötråkiga färger som jag valt, utan kanske välja några mer gladafärger : )







Postat av: Anonym

De där tyckte ja va en kul grej !

2011-11-25 @ 19:20:01
Postat av: Fanny

Smart!! Fast det FINNS faktiskt någon nörd där ute som har uppfunnit trasselfria heatset.. ;)

2011-12-03 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0