Glas fusing.

      2011-11-25 / 10:52:00 Publicerat i kategorin GlasFusing  
Idag ska jag hoppa in och jobba hela dagen på Technichus, det är alltid mysigt och komma ut lite, när man annars är van att sitta inne hela dagarna själv och läsa.

Och så är det ju fredag!! Fantastiskt!!! Helg, helg, helg!


Idag tänkte jag äntligen visa upp lite av de smycken som jag gjort i glasfusing, eller ja, ni får tyvärr bara se två idag. Dessa två är juklappar (vet att personerna som ska få dem inte läser min blogg).

En person som gillar rött och en person som gillar lila. Kommer bli kanon bra!

Bilderna är dock av sämsta kvalite, fotade i dåligt ljus, plus att det är väldigt svårt att fota glas.







Postat av: Emelie

Hur fint som helst Frida!! :D Detta skulle jag nog också vilja testa (: .

2011-11-25 @ 11:50:28
URL: http://nosen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oh! Jag är superintresserad!! Men som vanligt beror det på när det är förlagt (; . Vi kan pratas mer om det då vi träffas på måndag vettja (: !

2011-11-25 @ 21:29:33
URL: http://nosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0