Murklor!

      2011-05-26 / 21:23:23 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Ikväll har jag och min mor rensat hennes bokhylla. Jag fick ett extremt
sånt skapa-ordning-ryck, så jag gav mig på hennes bokhylla och efter en stund
hängd hon på med. Så vi har nog suttit där i 3 timmar ikväll och flyttat
om alla böcker. Tänkte ni skulle få se resultatet imorgon.

Annars händer inte så mycket, känns inte som att jag har så roliga
uppdateringar denna vecka eftersom skolan har krävt så himla
mycket så man varit helt deckad om kvällarna.

Just ja, en sak kan jag berätta. Jag och L var och såg på Baksmällan 2 igår, kan
varmt rekommenderas om man gillade ettan.

Hittade denna i skogen, liten, dyr och giftig, Kan ni se vad det är?

Postat av: Marreh Green

superfin blogg :)

följa varandra via blogglovin ? :)

2011-05-26 @ 22:10:15
URL: http://jenkas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0