Virkat ballerinakex

      2011-03-18 / 17:12:43 Publicerat i kategorin Pyssel  

Äntligen helg mina vänner! Min vecka har varit jobbigt,lång och slitsam med redovisningar, föreläsningar och introduktion av nya uppgifter för det kommande 10 veckorna. Jag hoppas att er vecka har varit betydligt bättre.

Jag kommer snart in i en ny period med oerhört mycket skoluppgifter samtidigt som jag även ska ha VFU ( Verksamhetförlagd utbildning). Just nu längtar jag bara till sommaren, min hjärna behöver andas.

Här får ni förresten se det utlovade bilderna på ballerinakexet jag virkat. Visst blir det godkänt ändå? Ni får tänka på att det var det första jag virkade.



Postat av: Madde

Den var söt och det ser lovande för dig att kunna fortsätta ;)

2011-03-18 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0