virka ett hjärta - Gratis mönster!

      2011-03-16 / 17:04:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
NI får ursäkta mig för att det kommer vara dålig uppdatering denna vecka. Vi har Campus vecka och dessa veckor kräver all ens energi och koncentration, så här hemma blir det inte mycket gjort för tillfället, varken pyssel eller vanliga sysslor och inte heller samtidigt som man är med i en nervkittlande budgivning...

Men jag kan tips er om ett bra gratis virkningsmönster jag hittat, som ni förstått har jag ramlat in lite på virkningsspåret just nu, jag ska visa imorgon mitt fina (?) ballerinakex jag virkat med. Men just nu har jag lagt ner massa eller lite tid på att virka hjärtan i vitt garn som jag tänkte lägga i ett fönster lite fint här hemma. Dom är nästan klar, så snart här framöver slänger jag ut en bild på hur resultatet blev.


Här finns beskrivning till att virka ett hjärta : )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0