Köket efter några år!

      2011-03-24 / 11:18:00 Publicerat i kategorin Nu och då  
Idag är det besiktning som gäller för Doris (bilen alltså), kl 13:10 håller vi tummarna för
att gubbarna är snälla, jag vill inte se några tvåor.

Ni vet ibland hur man ändrar en sak i taget hemma? Man byter ut någon
kruka, gardinerna,duken på bordet, hyllan på väggen, ja ni vet hur det brukar
vara, sånt där smått och gott, åker in och ut med årstiderna. Men det händer
inte alltid att man reflekterar över hur mycket man faktiskt förändrat.
Jag satt för någon dag sen och gick igenom lite bilder på datorn och plötsligt
dök det upp en bild på mitt kök, hur det såg ut när jag precis hade flyttat in
(hade kanske bott någon månad) och jag inser då hur pass mycket mitt kök
faktiskt har ändrats, man skulle nästan kunna påstå att det inte är samma
kök ens, fast man ser att det är det.

DÅ!



Tre år senare ser det ut så här
(Ser nu att den här bilden känns mycket "dassigare" än den ovan, men jag tror det beror på ljusinsläppet)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0