Vinnaren är...

      2011-06-05 / 18:32:27 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
Helgen börjar lida mot sitt slut. Imorgon är det jobb som gäller. Ska bli kul och få komma
ut bland folk och inte bara sitta hemma och läsa OCH  missa inte att imorgon är det
GRATIS inträde på Technichus. Välkommen in allihopa om inte annat bara för att säga hej.

Idag har även flitens lampa lyst. Jag har sparat 1495kr på en och en halv
timme. Bra gjort va? Undra ni hur jag gjorde? Kopierade 7 böcker på 90
minuter helt enkelt : )

Idag presenterar jag Leona Nyberg som vinnar i denna omgångs tävling. Stort grattis till dig.
Skicka ett mail till mig med din adress så kommer din vinst via posten.


Stort tack även till ni andra som tävlade

carolineanderssonfoto.blogg.se/
Michaela
santhic.blogg.se/
jannicaaenneby.blogg.se/
jimmyssyster.blogg.se/
www.enblandningavsaltochsott.blogspot.com
Anna L

Postat av: Gerd Nordling

Du är grym på allt du gör alltså superduktig.

Gissa om din mamma är stolt över dig :)



TREVLIG SOMMAR



Gerd

2011-06-10 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0