När kärleken blommar!

      2011-06-16 / 12:01:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Det gick bra. Jag fick tag i ambassaden, fick "tillstånd" av greken att resa in utan
giltig pass (fast det i mina ögon inte är ogiltigt). Det tackar vi gudarna för, eller
mig själv som var duktig att ringa och grekerna såklart.

Ett par vänner förlovade sig härromdagen. Så himla gulligt. Önskar jag också skulle
vilja förlova mig. Men känner jag mig själv rätt och skulle jag nog mest bara få panik, känna
mig instängd och ta av mig ringen. Men det är otroligt fint på andra och en gullig
kärleksgåva till varandra.

Vid förlovning förtjänar man presenter, även om jag inte kunde göra någon
påskostad så är det ju i alla fall i slutändan tanken som räknas. Så en liten "hemmagjord"  blomma
fick dem av oss.


Postat av: My

Tack igen för den super dina blomman :D

Den är super gullig de tycker alla som ser den :)

2011-06-16 @ 19:52:39
URL: http://myemeliemichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0