Mina nya omgjorda vardagsrumslampor

      2011-06-01 / 17:30:00 Publicerat i kategorin D.I.Y  
Igår var jag till sundsvall med min mor, skulle först till kirurgen i sundsvall för
konsultation om de ska operara gallan eller inte. Och varför då inte passa på
att göra en runda i sundsvall med. Hade även hittat en skåp på blocket som
jag ville kolla på, så det blev många flugor i en smäll igår! Nu när jag "levt" med
skåpet i snart 24 timmar så känns det som att det är det bästa fynd jag någonsin
gjort i hela mitt liv, och det kommer passa så sjukt bra i mitt vardagsrum.

Men men mer om det imorgon då jag tänker visa hur det ser ut. Dock har jag
redan börjat att göra om det, men de bilderna kommer ni få se
senare, kanske nästa vecka.

För någon månad sen så skrev jag ett inlägg om mina lampfötter jag köpt på
erikshjälpen. Idag tänkte jag visa vad det blev av dem. Självklart fick det lite
vitfärg på sig och sedan har jag även målat det gamla bruna lampskärmarna
jag haft länge. Lampskärmarna har jag målat med helt vanlig
väggfärg (Jag vet, det är inte direkt efter reglerna). Men resultatet vart bra, och
det är väl bara det som räknas i slutändan ändå.


Lampfötter innan


Lampskärmar innan



Färdiga resultatet


DOCK kan till och med jag tycka att de vart lite väl vita (hör och häpna). Så jag ska komma på något mer med dem, kanske skriva någon text eller sätta fast något snyggt band på dem.
Trackback
RSS 2.0