Att se vad som döljs under..

      2011-07-25 / 20:27:25 Publicerat i kategorin Nu och då  
Idag när vi vaknade hörde vi hur regnet piskade fönsterruta, vilket gjorde att
vi fick som ställa in våra planer som vi hade gjort dagen innan med att vi nu
på morgonen skulle börja att riva den delen av fasaden som ska bort.

Men snabbt gjort var det väl att komma på något nytt projekt. Så fram med kofoten
och det var dags att försöka att ge oss på den hiskeliga heltäckningsmattan i sovrummet.



Mmmmmmm härlig röd-rosa-brun matta i heeeela sovrummet.
Precis vad jag alltid önskat mig.



L sliter med kofoten och "kammern" för att få se vad som döljer sig under.



Nämen se där, Kissgult golv. Kanske är det alltid de som jag har
önskat mig? (Fast slipat och fint laserat?)
Postat av: Emelie

Åh men det där golvet är väl inte helt hopplöst ju! (: Stor-slipen och vitfärg på det där så (; (ska vi göra "snart" läs: nästa sommar haha, i köket).

Flyttar du in eller? man kan ju nästan tro de ivf (;

2011-07-25 @ 20:52:22
URL: http://nosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0