Tallrikshyllan är klar : )

      2011-01-02 / 13:52:52 Publicerat i kategorin Pyssel  
Nu har min tallrikshylla äntligen kommit upp på väggen! Känns underbart, jag är så nöjd med "designen" på den. Den passar perfekt in i mitt lilla kök!. Nu ska jag försöka visa bilder på hur jag har byggt den! Det var inte alls så svårt.
Det jag använde var:
2 hyllplan från ikea à 25 kr/st
1 rundstång à 8kr
4 krokar och spik
Vitfärg

Hyllan har max kostad 100kr och göra. Jag har ritat ut formerna på vanligt papper, vilket komma synas tydligt att det är en kvinna som har gjort mallen och inte en man ; )




Den färdiga hyllan.



Postat av: Malin

Men gud så snyggt! Du är så duktig, så fin stil har du :)

2011-01-02 @ 13:59:39
URL: http://goleft.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Superfin vart den , var duktig du är , nu blir jag själv sugen på att prova göra en ...

2011-01-03 @ 18:55:13
URL: http://flliikkanskreativasida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0