Mjukis!

      2011-01-09 / 18:24:16 Publicerat i kategorin Betong  
Som ni märker är ett av mina favorit material betong just nu. Jag hoppas ni inte lessnar på mitt tjat om betong hit och betong dit. Men det är så fantastiskt material för det finns inga gränser för vad man kan skapa.

Det senaste är denna ljusstake i betong.
Visst är det konstigt hur något så hårt kan se så mjukt ut?





Postat av: Emmy Andersson

Hej!



SUper fina gjutningar i betong :)

Jag är själv nybörjare och fastnade för denna "kudd" liknande gjutning. Jag undrar vad du har haft för form?



Kram

2011-04-18 @ 21:09:13
Postat av: Malin Edvardsson

Hej Frida!

Jag måste bara fråga hur du har gjort denna underbar ljusstake? Den är helt underbar och skulle hemsk gärna vilja försöka mig på att göra den.



Vänliga hälsningar

Malin

2011-04-19 @ 02:12:10
Postat av: Åsa Hult

Hejsan !

Håller själv på med betong i massor men jag blev

jättenyfiken på din " kuddform ", vad använder du ???

Den var riktigt häftig och ovanlig, hoppas du vill dela med dig av idee`n till denna form. Men lite vill

man ha för sig själv jag vet !

Tack för en inspirerande blogg !



pysselvera/Åsa

2011-06-15 @ 19:53:34
URL: http://pysselvera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0