Sy ditt favoritfotografi!

      2011-02-16 / 18:43:52 Publicerat i kategorin Pyssel  
Jag har massa små projekt som ligger på hög här hem och bara väntar på att jag ska prova. Det här är en grej som jag är sååå sugen på att testa. Men jag vet bara inte riktigt vilket fotografi jag skulle vilja använda än. På mig bara? på mig och L? på mig och min mor? kanske bara en vacker bild jag fotat? Jag måste klurat ut det först innan jag sätter igång, annars blir det ett sånt projekt som jag gör bara för att det är kul och så hamnar det i någon låda någonstans. Nepp!! Så får det inte bli!. Är ni sugen på att testa så finns det en jättebra steg för steg beskrivining här (dock på engelska ).




(Bild:countryliving)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0