Präglingsapparat Dymo Omega

      2011-02-06 / 15:11:33 Publicerat i kategorin Pyssel  
Helgen börjar lida mot sitt slut och det är dags för en ny vecka. Heja!!
Även fast söndag är dagen före måndag så gillar jag söndagar, det är en mysig dag då man får på nåt lagligt sätt lata sig och bara pyssla om sig själv och hemmet, plus att kvällen avslutas med solsidan : )

Jag har ÄNTLIGEN hittat min dymo maskin, Som jag sökt!! Jag har länge velat ha en, och inte en sån digital utan en gammaldags även om denna är i ny tappning fungerar den som en gammal. Så tack vare snälla L & J har jag den nu här hemma och märker både det ena och det andra som en galning.

Over and out for today : )




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0