Loppis fynd

      2011-02-17 / 18:11:07 Publicerat i kategorin Fynd  
För många skulle säkert inte det här saltkaret vara ett fynd, men för mig är det ett fynd, ett fynd för 7 kr : )
Jag hade däremot velat hitta två, men jag ska söka vidare så någon dag dyker det säkert upp en vän till den.

Istället för att köpa nytt hela tiden tycker jag att vi alla ska försöka att återanvända mer saker. Se vad fin den vart bara med hjälp av lite vitfärg!=)




Postat av: Hilla



Fin den blev! Ja, man kan få till mycket av lite :)

Tack för din kommentar föresten! Vad snällt:)..alltid kul att läsa!kommer nog bli mer vitt nu när vi ska sätta igång å renovera.

Ha det gott! Hilla

2011-02-17 @ 21:29:39
URL: http://mywoodhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0