Gardin i badrum?

      2011-02-09 / 16:33:53 Publicerat i kategorin Allt och inget!  
När man har ett tråkigt, fult, lite små äckligt, slitet gammal badrum i sin lägenhet men inte 25 000kr för att fixa till det, då får man försöka använda de små hjärncellerna för att komma på något som gör det hela lite trevligare. Jag har satt upp "gardiner" i mitt badrum. Fönstret är så himla stor och så opersonligt så jag kände att det behövdes göra något, och vanligt tyg skulle aldrig gå att använda eftersom att fönstret går en bit in i duschen. Men då hittade jag dessa två bordsunderlägg på Indiska, så de fick helt enkelt bli agera gardin i mitt badrum.






...Lite tända ljus gör alltid att allting känns mysigare : )
Postat av: Emma

Mycket fint! blev inspirerad att göra likadant. Men undrar hur du satte upp dem, det finns juh ingen kanal att trä stången på?



Mvh, Emma

2011-07-01 @ 23:46:49
Postat av: Anonym

2011-07-02 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0