Ett evighetsprojekt...

      2011-02-25 / 16:47:01 Publicerat i kategorin Pyssel  
Äntligen fredag! För min del blir det fin middag med stand up av självaste Thomas Järvheden ikväll... Det kommer bli en suverän kväll med bästaste sällskapet : )

Nämnde förut i tidigare inlägg att jag har startat ett evighetsprojekt. I mitt huvud lät det så enkelt, att virka några (det vill säga 363st) mormorsrutor, och sedan skulle jag BARA virka ihop dem till ett överkast.Ni hör ju vad enkelt, smidigt och roligt det låter, Ellehur? Jag har nu virkat i drygt 2 veckor och fått ihop ca 80 st. Tro mig, DET ÄR INTE KUL LÄNGRE! Det är inte jobbigt att virka dom, rätt skönt tidsfördriv och det blir ett par stycken varje kväll. Men jag ser inget slut, ingen ände... och tänk när jag måste ska sätta mig och sy ihop alla med varann?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0