Armband av plast

      2011-02-22 / 12:41:01 Publicerat i kategorin Pyssel  
Först och främst måste jag tacka alla för de otroligt fina kommentarerna ni skrev igår, det värmer verkligen att ni uppskattar min sida. Det blev även ett nytt besöksrekord med 88 unika besökare på en dag! Helt fantastiskt!

Senaste projektet.


Ett armband gjort av berlocker. Jätteroligt pyssel och jag tror det passar både stora och små. Man använder en speciell plast som går att köpa i alla hobbybutiker. Jag valde att skriva ut mina på en skrivare men man kan lika gärna rita på plasten med en penna (dock med någon slags spritpenna som fäster bättre skulle jag tro). Jag valde att göra gamla etiketter och brev som ni ser=)

Ska testa i framtiden att göra med foton på nära och kära och se hur det blir!








Postat av: Madde

Wow, vilket fint armband! Ursäkta men var finns du?

Mvh Madde

2011-02-23 @ 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0