Wallstickers!

      2011-12-05 / 10:39:26 Publicerat i kategorin Renovering av huset på landet.  
I fredags damp det ner ett efterlängtat paket i min brevlåda från Kina!

Jag hade för ett tag sen beställt, ni vet såna Wallstickers. Jag kallar dem för det, men jag vet inte om det är det korrekta namnet? Olika texter, figurer eller illustrationer som man klistrar på väggen.

Beställd för att sitta i det nymålad gästrummet i huset i Nyadal.

Det vart finare än jag trodde och den vart alldeles lagomt stor med.

Jag vill väl även säga att det vart ett stort fynd, 6 kr kostade den och så fick jag betala 10 kr för frakt!









Hur tycker ni att det blev?
Postat av: Emelie

Åh det blev jättefint Frida, alldeles lagom. Sånna där skulle jag också vilja ha i vårt än så länge tomma rum (; .

2011-12-05 @ 15:52:41
URL: http://nosen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det blev ju skitfin! Läckert när det ser ut att blåsa iväg småfrön :)

2011-12-06 @ 11:01:54
Postat av: Sofia brennan

Ofta de där kostade totalt 16 kr?

Vart hittade du dom?

2011-12-06 @ 19:50:38
Postat av: klara

Hur går det med renoveringen :) Mer bilder tack!

Ska du flytta dit när det är klart eller hur har ni tänkt som? :)Sovrummet vart ju superfint det lilla vi har fått sett :)

2012-01-13 @ 19:04:26
URL: http://kmv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0