Kulor på rad.

      2011-12-02 / 11:24:16 Publicerat i kategorin  
Guud så skönt! Trots förkylning och mycket jobb i veckan har vi ändå hunnit skrivit färdigt vår bakgrund på B-uppsatsen och skickat in den till vår handledare. Så nu tar jag en välförtjänt ledighet både idag och heeeela helgen.

Och helgen ska jag prova på att göra så lite som möjligt och se hur det är! Prova på det här med att Softa, som ungdomarna i smyckeskursen oftar pratar om.



Denna sorten av armband har börjat dykt upp lite överallt. Och vem vore jag om jag inte måste prova och göra dem. Så himla fina och annorlunda. En välskriven guide med bilder hur ni gör dem finner ni här







Postat av: Anonym

otroligt härlig armband - de skulle jag vilja prova att göra med dig - vilken dag skall vi klämma in detta i vårt hektiska liv

2011-12-02 @ 15:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0