Mitt liv utan dator.

      2011-08-30 / 12:35:22 Publicerat i kategorin Nu och då  
Jaa. Det här med beroende börjar märkas tydligt nu och jag erkänner.
Jag Frida Boström är beroende av min dator.

Ingen dator, inge internet = inga uppdateringar av bloggen.
Så tyvärr kommer det bli uppdaterat lite när det finns möjlighet för mig att låna en datorn. Men håll ut, jag håller på att spana efter en ny dator, måste bara lösa allt med försäkringsbolaget först.

När man har tråkigt hemma och känner att det inte är tillräckligt trångt ändå med alla möbler i vardagsrummet, så kan man ju alltid släpa ut en stor sekretär och ställa den mitt i rummet och börja måla om den.

Rosa ska bli....... Tada, Vitt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0