Mitt födelsedagsbarn!

      2011-08-04 / 11:51:54 Publicerat i kategorin Allt och inget!  

L har ju gått och fyllt år och gått och blivit halvvägs till 50,Puh.

Och fyller man år på sommaren tycker jag att man förtjänar att få jordgubbstårta,
ett måste enligt mig.

Sen att det kanske blev jordgubbar med tårta istället för tårta med jordgubbar
gör inte så mycket.











Paket måste man få...



...undra vad det är?



En Tassimo kaffemaskin såklart. Exakt vad min kaffenarkoman behöver : )

Postat av: malin

Sv: Ja, detta hårproblem :P Men jag tror att det är en smart plan att färga så nära sin egen färg som möjligt, och sedan lägga i lite slingor för då kommer utväxten inte synas så mycket när det växer :) Får ta med bilden och gå till frisören, vet inte hur jag ska få till det själv.

2011-08-04 @ 14:51:39
URL: http://goleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0