Ljuslåda.

      2011-08-25 / 10:27:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Igår när jag kom hem från jobbet märkte jag att det låg mängder med GULA löv på backen! vad är det för stil?

Men det beror nog säkert på att sommaren har varit så torr vilket gör att löven gulnat och skrupnat ihop.
Såklart att det måste bara så för något annat kan det inte vara frågan om.

och vad ni än säger är det de jag hållet fast vid.

och vet ni vad? Alldeles strax är det helg igen och då blir det mysigt barndop då gulliga Ebba ska döpas.

Lite mer pyssel har hunnits med. En gammal låda har fått blivit en ljuslåda till vardagsrumsbordet.
Jag fick hjälp av L att göra facken mer oregelbundna och flera och
självklart har den även målats vit.

Så såg den ut från början



Några nya "väggar" har kommit till i den och den har blivit vitmålad.



I det tomma lådorna har jag tänkt att plantera lite små succulenter.




Postat av: Tove

Men gudars va fint! Säger det igen, du är så duktig!!

2011-08-26 @ 08:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0