Tofflan Magdis

      2011-04-02 / 17:47:17 Publicerat i kategorin Virkat  
Igår var det verkligen dåligt på tvn, ingen spännande serie, ingen spännande
film, inte ens något underhållande program på tvn så då bestämde jag mig
för att virka mig ett par tofflor. Hittade ett mönster som jag trodde skulle bli
bra, gjorde dock om hälen och fick göra lite fler varv än orginalmönstret
eftersom att jag valde att virka med ett annat slags garn och en annan
storlek på nålen, men jag känner mig ganska nöjd, eller helnöjd. För att ha
varit min första gång till att virka ett par tofflor så känner jag mig nöjd över
resultatet.


Mönstret jag använde mig av hittar ni här

Nu är det dags att återgå till skolböckerna, Ingen rast, ingen ro







Postat av: Maria

Åh, vilka jättefina tofflor!!! :D

2011-04-13 @ 20:00:03
URL: http://mammamariasblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0