En målad tavla..

      2011-04-20 / 15:00:00 Publicerat i kategorin Pyssel  
Just nu känner jag mig handlingförlamad, jag kommer hem runt 16-17 tiden
varje eftermiddag, efter att jag ätit middag och diskat upp är klockan
alltid efter kl 19. Jag vet att jag då MÅSTE sätta mig att läsa, men jag
orkar bara inte. Jag blir handlingsförlamad, och det enda jag orkar med är
att göra matlåda, duscha, glo lite på tv för att sen gå och lägga mig. Vilket
gör att för varje dag så byggs stressen upp mer och mer och mer....
Suck! Nu önskar jag sommar och lov. (Förlåt för att jag är en klagis)

För någon helg sedan började det kliade i mina fingrar, så färgen
och en duk åkte fram. Kladderi kladderi kladd, och så hade en tavla fötts!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0