Lite om mig : )

      2010-09-09 / 18:39:43 Publicerat i kategorin Litegrann om mig : )  
Om ALTdesign  
Frida heter jag som står bakom ALT design.
Jag skapar smycken på fritiden som en hobby (en av många). Jag är väldigt färg och form intresserad och gillar att skapa, bygga, fixa.

Varje smycke är tillverkat med omsorg och känsla i material av bra kvalitet och finns endast i ett fåtal exemplar. Eftersom smyckena är handgjorda så finns det inget smycke som blir exakt likt det andra

Smyckena som är i silverpläterad metall har ett tunt överdrag med Sterlingsilver vilket gör att metallen ser ut som silver, men blir mindre kostsamt.Pläteringen kan ibland lossna efter ett tag, därför rekommenderar jag dig att du läser igenom avsnittet om hur du sköter smyckerna. Det är inga konstigheter utan bara tips om hur man ger smyckerna en längre "levnadstid" Pläterat är ett jättebra alternativ om man tycker om att köpa många smycken och vill variera sig till ett lägre pris.

Välkommen till min sida
Med härliga hälsningar
Frida Boström
   
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0