PAUS

      2010-12-18 / 13:40:42 Publicerat i kategorin Pyssel  
Jag tar nu paus i smyckestillverkningen på obestämd tid. Detta för att även hinna med allt annat kul pyssel som finns *ler*
Jag vill tacka alla så himla mycket som har handlat av mig, vem vet kanske i framtiden kommer det extrema sugen på smycken tillbaka och tiden kommer finnas=)



MEEEEEN Självklart så skapar jag Ljuspåsar fortfarande så de går det att lägga beställning på:


Postat av: Annica

Hej! Jättefin blogg och så mycket roligt pyssel du gör! Ljuspåsar har jag också varit inne på men inte tagit mig för förrän nu, sitter och letar på internet vilket t-shirt/transferpapper som verkar bra. Har du nåt tips? Har hört att de på typ Kjell & Co och Clas Ohlson inte blir så genomskinliga utan behåller en vit bakgrund när man stryker på och det vill jag ju inte...



Tacksam för tips! Har lagt in din blogg nu som ett bokmärke så kommer absolut att kika in här med jämna mellanrum! God fortsättning!

2010-12-25 @ 21:22:03
Postat av: Frida

Hej Annica!

ÅÅh vad kul det är att höra att du tycker bloggen är fin, man blir alltid lika glad av att höra det. Tack så mycket=)

Jag håller med dig om transferpappret, det finns mycket dåligt och det på Clas Ohlson är inte alls bra, för mig vart dom alldeles gula och fula. Jag har tagit kontakt med ett företag här i stan som säljer transferpapper till mig, för tyvärr hittade jag ingen annan bra leverantör. Hoppas du har något tryckeri företag i din stad du kan kontakta.

Med vänliga hälsningar/ Frida

2010-12-26 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0