Panik!!!!

      2010-12-14 / 08:15:49 Publicerat i kategorin Pyssel  
Min puls har slagit 1000 slag i minuten den senaste veckan, jag har vetat att denna dag närmats sig. Idag är dommedagen här, det känns som att jag överdriver kanske ni tycker men jag mår riktigt riktigt dåligt. Håller på att kräkas, svimma och svettas ner i en stor pöl på golvet.  Ärligt talat slår min puls SÅ högt i örat så jag vet inte ens hur jag ska kúnna höra frågorna?
Men nu gäller det idag kl 08:45 är den muntliga tentan, Önska mig lycka till!!

För att tänka på något helt annat igår så gjorde jag lite etiketter till paket. Absolut kan man använda sånna här:



Förutom att dom är svinfula, jättetråkiga, oinspirerande och allmänt för vanliga...
Så jag gjorde lite egna igår (självklart får ni tycka mina är fulare men ni behöver ju inte använda dom)

Jag använde mig av lite "gamla" bilder som jag haft på datorn, har gjort hål i dom så man kan knyta fast dom på paketen och sen skriver man bara på baksidan : )


 
Postat av: Anonym

men det är väl klart att man önskar LYCKA TILL !!!!!

2010-12-14 @ 14:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0