När det blir över..

      2010-12-28 / 17:35:40 Publicerat i kategorin Betong  
Idag måste jag bara fira lite, fick reda på tenta resultatet idag, och jag klarade DEEEEET! Gud så underbart : ) Fick tillåmed ett C på båda delarna(de använder betygssystemen A-F), och jag som inte ens hade trott att jag skulle få ett F, ibland oroar man sig verkligen helt i onödan.

Till något helt annat, när jag gjuter alla mina andra saker, så får jag oftas betong över, jag tycker då det är jobbigare att måste skölja ur buken med betongen i och ta på mig skorna och gå ut någonstans och hälla det, eftersom att man inte kan hälla det i slasken. Så då brukar jag gjutna i mina småformar, så är det bara att skrapa ur byttan och ställa den i skåpet igen =) Det kan blir lite vad som helst, nu börjar jag få ett lite förråd med massa hjärtan, måste komma på någon som jag kan göra med dom.

Ne nu springer jag ut och skottar fram mina lilla bil, det gör mig inget idag för jag har klarat den fördömda TENTAN ; )

Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign, foto m.m

Kan vara fint att ha på ett fat eller liknande med stenar och sen stenarna uppepå. Eller något, fantasin är låg :)

2011-01-03 @ 22:32:08
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0