I Lööve betong!

      2010-12-16 / 20:10:34 Publicerat i kategorin Betong  
Mitt nya favorit material att jobba med har blivit BETONG! Gu så mycket spännande och fint det finns att göra. Har provat mig fram med olika sorter nu och äntligen funnit en som det blir släta resultat av. I framtiden ska jag visa flera av mina projekt, men idag ska jag visa några ljusstakar jag gjort : )

De mörka fläckarna på ljusstakarna beror på att betongen inte hunnit torkat helt än, det kan ta upp till en vecka. Funderade på att måla dom vita först, men insåg sen att det är ganska gulligt men den "hårda" betongen mot den "mjuka" spetsen. Vad tycker ni?






Postat av: Katta

Så fina! till salu?

2010-12-16 @ 20:26:47
Postat av: Frida

Hej katta : )



Självklart finns dom till salu, men är dock en "beställningsvara" 99kr för set om 3 st : )

2010-12-16 @ 20:32:05
Postat av: Lisa

Hej!

De var jätte fina. Om du skulle göra kattmatskål i betong så skulle jag köpa direkt:). Har sett en på betongsuggan.blogg.se som jag vill ha men jag är alldeles för lat för att försöka göra en själv. Gå in o kika där o kanske hitta lite ideer. :) Kram!

2010-12-16 @ 23:21:10
Postat av: Annelie

Supersnyggt!

2010-12-17 @ 18:33:43
URL: http://hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0